Пређи на главни садржај

Neto prihod Gugla 2,2 milijarde dolara

Američka internet kompanija Gugl je objavila da je njen neto prihod u trećem ovogodišnjem kvartalu skočio za 32 odsto.


U kvartalu jul-septembar neto prihod Gugla se povećao na 2,2 milijarde dolara, dok je godinu dana ranije iznosio 1,6 milijardi. Cena deonica Gugla je na Njujorškoj berzi porasla za 9 odsto, na 590,01 dolar.


Glavni izvori zarade Gugla su i dalje reklamni linkovi kraj rezultata pretrage interneta.

Kalifornijska firma je uložila 3,2 milijarde dolara u jačanje svoje sposobnosti da prodaje reklamni prostor u slikama i reklame unutar prozora se videom, a 681 milion dolara je platila za uvođenje reklama na platformi za mobilne telefone.

Zarada od toga je donela 14 odsto neto-prihoda u trećem kvartalu.


Gugl je u trećem kvartalu povećao broj zaposlenih za 1.500, a ove godine je zaposlio ukupno 3.500 ljudi.

Uporedo su kapitalni rashodi te firme - za centre za obradu podataka, servere i mrežnu opremu, ove godine u poređenju sa prošlom porasli za više od četiri puta - na 757 miliona dolara.


Uz to Gugl finansira izgradnju čitavih "parkova" vetrenjača za proizvodnju struje i razvoj automobila kojima će upravljati kompjuteri.


Gugl je u gotovini i hartijama od vrednosti na kraju trećeg ovogodišnjeg kvartala imao 33,4 milijarde dolara.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Firefox uskoro nadmašuje IE u Evropi

Iako su mesečni izveštaji koji se odnose na korišćenje internet pretraživača donekle nekonzistentni jedni sa drugima, ukoliko pogledamo statistiku kompanije StatCounter, postoje izgledi da bi Firefox uskoro mogao da nadmaši Microsoft Internet Explorer na tržištu Evrope. Trenutno su na evropskom tržištu oba pretraživača zastupljena gotovo jednako sa vrlo malom razlikom od manje od 1%, pri čemu je IE nešto iznad 40% zastupljenosti a Firefox nešto ispod. Evropljani su generalno naklonjeniji Firefox-u nego IE pa tako u Nemačkoj Firefox koristi 61% stanovništva dok IE može da računa na svega 25%. Google Chrome je prema StatCounter-u sada nešto znad 10%. Izvor: slashdot.org

Punjenje Litijum-jonske baterije

  Punjenje mobilnog telefona  Litijum-jonske baterije su osetljive na brzi protok struje i što ih duže punite, veću im štetu dugoročno nanosite. Srećom, ipak nešto možete učiniti kako biste produžili vek baterije. Ako posedujete pametni telefon, velika je mogućnost da ga napaja litijum-jonska baterija. Većina telefona dizajnirana je da prihvati električnu energiju što je brže moguće kako bi se smanjilo vreme punjenja, ali kako struja brzo teče s jedne strane baterije na drugu, to negativno utiče na bateriju što, dugoročno gledano, može skratiti njen životni vek.  Punite mobilni celu noć? Razmislite još jednom Ali, takozvano prekomerno punjenje, odnosno punjenje baterije nekoliko sati duže od potrebnog, nije nešto što joj šteti, kako većina ljudi smatra. Pametni telefoni znaju kada su postigli puni kapacitet i imaju posebne ugrađene čipove koji ih sprečavaju da apsorbuju bilo kakav višak energije. Čak 44 posto vlasnika pametnih telefona često menjaju svoje uređaj

Što je to Favicon?

Favicon je sličica koja se pojavljuje pored adrese upravo otvorene web stranice u internet pregledniku. Pojavljuje se pored adresene trake, na tab-u kod multi-tab preglednika ili pred imena stranice ukoliko je stranica u favoritima (bookmarks). Iako je ikonica relativno mala (16 x 16 pixela) može vama i vašim posjetiocima pomoći tako što će se vas lakše naći u "masi" linkova u favoritima ili između drugih otvorenih tabova u pregledniku. Ugradnja Favicon-a Ugradnja favicon-a ukoliko ste na vlastitoj domeni (npr. http://www.mojsite.com/) Dobivenu datoteku je potrebno spremiti pod nazivom favicon.ico u root servera. Tako da sada putanja do ikone glasi http://www.mojsite.com/favicon.ico Nakon toga, preporučljivo je u svim .html datotekama dodati u zaglavlje (header) redak koji glasi: Ugradnja favicon-a ukoliko ste na javnoj domeni (npr. http://www.carnet.hr/~korisnik) Dobivenu datoteku je potrebno spremiti pod nazivom favicon.ico u root Vašeg foldera. Tako da s