Пређи на главни садржај

Blutut slusalice za audiofile

 

Sennheiser Momentum 2 Wireless

Sennheiser Momentum 2 slušalice su oplemenjene su aptX tehnologijom, koja pruža CD kvalitet zvuka

Na prvi pogled, Momentum 2 Wireless teško je razlikovati od standardne verzije ovih slušalica. Dizajn je potpuno isti i može se reći da je serija Momentum uspešno izgradila prepoznatljiv imidž među slušalicama iz sopstvene kompanije, ali i rivalskih firmi. Nosač slušalica izrađen je od nerđajućeg čelika, koji je u gornjem delu presvučen prirodnom kožom sa istaknutim štepovima i prilično tanko tapaciran.

Lepo obrađeni nerđajući čelik vidljiv je u donjim delovima nosača, a uzdužni prorezi u njihovom središtu služe za podešavanje obima slušalica, što se postiže pomeranjem dela koji spaja rezonatore s nosačem. Takođe, na spoju tapaciranog i metalnog dela nalaze se tanke i gotovo neprimetne šarke, koje omogućavaju preklapanje slušalica radi lakšeg prenošenja.

Rezonatori slušalica su plitki i elipsastog oblika, a na obodu desnog rezonatora postavljene su dve višenamenske komande, signalna LE dioda, priključak za audio-kabl i mikro-USB ulaz za punjenje interne baterije kapaciteta 600 miliamper-sati. Za razliku od nosača, jastučići su bogato tapacirani, a za presvlačenje je takođe upotrebljena prirodna koža.

Sennheiser Momentum 2 WirelessSennheiser Momentum 2 Wireless

Iako proizvođač ne daje nikakve podatke o ugrađenoj zvučničkoj jedinici, poznato je da se frekvencijski opseg kreće od 16 herca do 22 kiloherca, uz najveći zvučni pritisak od 113 decibela i THD izobličenja manja od 0,5 odsto. Ipak, glavna razlika u odnosu na standardnu verziju krije se u povezivanju: Momentum 2 Wireless opremljene su blutut adapterom u verziji 4.0, koji omogućava direktnu bežičnu vezu s mobilnim telefonima i tablet ili laptop računarima.

Za poboljšan kvalitet zvuka stara se aptX standard, koji obezbeđuje prenos signala u CD-rezoluciji (44 kHz/16-bit), a kako bi povezivanje bilo što jednostavnije, prisutna je NFC (Near Field Communication) tehnologija. Pored toga, ukoliko poželite da slušalice povežete kablom, tu je dodatni audio-ulaz.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Hashing Ad Space nova platforma za oglasavanje

  Sajt "Hashing Ad Space" sa kojim u roku od par minuta bukvalno možete da počnete zarađujete bez sopstvenog uloga. Radi se o oglašivačkoj platformi u kojoj kao zaradu dobijate novu kripto valutu koja se zove ASIMI. Dovoljno je da se registrujete na sajt, nakon čega ćete dobiti konfirmacioni mail na vašu adresu i klikom na link iz tog maila potvrđujete svoje učešće u ovom projektu.   Zatim je potrebno da se ulogujete na sajt, pogledate jednu reklamu u trajanju od 7 sekundi i sledeći dan ćete dobiti jedan određen broj ASIMI koina na vaš balans.    od svakog člana koji čak i besplatno zarađuje ASIMI koine, dobijate 10% koina od onoga što vaš referal zaradi. U pitanju je čista win-win situacija i zaista ne vidim ni jedan razlog da se ne prijavite u program. Isto tako, kao deo ove promocije, od platforme dobijate i određeni broj kredita za reklamiranje nekih vaših drugih poslova potpuno besplatno tako da uz ovu platformu dobijate i još jednu korist.   S...

EasyHits4U - najpopularniji traffic exchange web sajt

  Sajtovi za zaradu na internet imaju manju popularnost nego ranije.   Ipak, neki od njih zaista vrede a EasyHits4U je elitni sajt rotator-generator internet saobraćaja za web sajtove.   Na EaszHits4U možete reklamirati jedan ili više svojih web sajtova, splashpage stranica, banera ili tekstualnih linkova ka vašem web sajtu. Isplate vrši na PayPal i Payza internet banke kada sakupite minimalnu sumu a to je 3 $.   https://www.easyhits4u.com/?ref=kiosk

Neto prihod Gugla 2,2 milijarde dolara

Američka internet kompanija Gugl je objavila da je njen neto prihod u trećem ovogodišnjem kvartalu skočio za 32 odsto. U kvartalu jul-septembar neto prihod Gugla se povećao na 2,2 milijarde dolara, dok je godinu dana ranije iznosio 1,6 milijardi. Cena deonica Gugla je na Njujorškoj berzi porasla za 9 odsto, na 590,01 dolar. Glavni izvori zarade Gugla su i dalje reklamni linkovi kraj rezultata pretrage interneta. Kalifornijska firma je uložila 3,2 milijarde dolara u jačanje svoje sposobnosti da prodaje reklamni prostor u slikama i reklame unutar prozora se videom, a 681 milion dolara je platila za uvođenje reklama na platformi za mobilne telefone. Zarada od toga je donela 14 odsto neto-prihoda u trećem kvartalu. Gugl je u trećem kvartalu povećao broj zaposlenih za 1.500, a ove godine je zaposlio ukupno 3.500 ljudi. Uporedo su kapitalni rashodi te firme - za centre za obradu podataka, servere i mrežnu opremu, ove godine u poređenju sa prošlom porasli za više od ...